Browsing Strategii și politici manageriale (disertație) (2019-2023) by Title
Now showing items 1-20 of 34
-
Analiza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petrom
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Prezenta lucrare a fost concepută pentru a dobândi o înțelegere a responsabilității sociale a întreprinderilor.Acest concept a primit o importanță majoră atunci când organizațiile trebuie să integreze preocupările sociale ... -
ANALIZA POLITICII DE RESPONSABILITATE SOCIALĂ CORPORATISTĂ, LA COMPANIA ANTIBIOTICE IAȘI
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Responsabilitate socială corporatista Subiectul care face obiectul acestei lucrări şi anume responsabilitatea socială şi responsabilitatea socială corporatistă este unul foarte sensibil când vine vorba atât de responsabilitatea ... -
COWORKING, metoda inovativă de eficientizare a muncii
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)Am ales această temă a disertației datorită interesului pe care l-am avut pentru modul în care această revoluționară schimbare a actului muncii a influențat în mod pozitiv evoluția atâtor angajați, antreprenori, ... -
Evaluarea performanțelor profesionale în cadrul SC NEXXON SRL
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Organizațiile care conștientizează în mod real că depind de factorul uman au în general următoarele particularități: calitate, eficienta, succes. în noua societate informațională, capitalul uman, înlocuiește capitalul ... -
Externalizarea – Soluție de Flexibilitate pentru Șantierele Navale
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Lucrarea de faţă îşi propune analiza avantajelor economice şi beneficiilor aduse de externalizarea activităţilor auxiliare din cadrul şantierelor navale, oferind astfel confortul de a se concentra pe obiectivul principal ... -
Generațiie X, Y, Z la locul de muncă. Valori, așteptări și motivații
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Indiferent de activitatea pe care o desfășoară o organizație, managementul resurselor umane este un domeniu căruia trebuie să i se acorde o importanță deosebită. Compania este constituită din oameni care oferă succesul ... -
Generațiile x, y, și z la locul de muncă – valori , așteptări și motivații
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Această lucrare își propune să dezvăluie care sunt valorile, așteptările și motivațiile angajaților dintr-o instituție de stat, care aparțin diferitelor generații. Am pornit de la partea teoretică a conceptului de echipă ... -
Impactul Managementului Conflictelor în Cadrul Serviciului Antidrog din Cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Managementul conflictelor ocupă un loc important în viața oricărei organizații, fie aceasta publică sau privată, fiind strâns legat de înțelegerea complexității membrilor organizației, atât din punct de vedere al experiențelor ... -
Implicarea personalului în activitatea de securitate și sănătate în muncă
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Implicarea personalului reprezintă esența managementul securității și sănătății în muncă (SSM). Forța de muncă implicată în totalitate în managementul sănătății și securității în muncă, cât și un sistem vibrant al ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile de responsabilitate socială ale firmei H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
INFLUENȚELE RECENZIILOR ONLINE ASUPRA DECIZIILOR CONSUMATORILOR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Web 2.0, cea de-a doua etapă a dezvoltării a fost esențială în transformarea Internetului de la un mediu de difuzare la unul interactiv, permițând dezvoltarea social media. Internetul a devenit rapid o platformă în care ... -
Internetul – mijloc de stimulare a vânzărilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Lucrarea de faţă reprezintă un studiu de cercetare ce are la bază noțiuni teoretice și practice în domeniul comerţului cu amănuntul prin intermediul internetului, luând ca exemplu compania Amazon.com Inc care se bucură ... -
Lucrare de disertaţie Particularităţile comunicării interne în situaţii de criză ale organizaţiilor studiu de caz – criza generată de pandemia COVID - 19
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Crizele - definite prin acele situaţii ce implică perturbarea sistemică a funcţionării societăţii, au tendinţa de deveni o prezenţă cu o constanţă ciclică, dar cu o periodicitate greu de anticipat, în domeniile fundamentale ... -
Managementul Conflictelor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Un studiu efectuat în America de către o Agenție de Management a arătat faptul că majoritatea managerilor de la nivelul conducerii firmei, precum şi cei de la nivelul intermediar, îşi petrec aproximativ 24% din timpul lor ... -
Managementul conflictelor în cadrul echipelor Îndrumător științific,
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Conflictul reprezintă o parte inevitabilă a vieţii organizaţionale. În fiecare organizaţie în curs de dezvoltare, la diferite niveluri, se desfășoară conflicte. Este o parte inevitabilă din dinamica de creştere a organizaţiei. ... -
Managementul Conflictului în Instituțiile Școlare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Istoria se scrie sub ochii noștri! De ce spun asta? Oamenii trăiesc printre oameni. Oamenii muncesc cu oameni. Oamenii iubesc oameni. Altfel spus, oamenii conviețuiesc împreună. De aceea, este important pentru ei să se ... -
Managementul performanței – proces continuu de dezvoltare a resurselor umane Coordonator stiințific, Conf.Dr.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Până nu de mult, factorul uman era privit ca un cost, nu ca o resursa , aceasta ocupând o poziție secundară în structura unei organizații. Cu timpul , lucrurile au evoluat, astăzi factorul uman este pus in centrul atenției, ... -
Managementul procesului de negociere Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micu Masterand, Tudose (
(2020-07)Negocierea reprezintă un proces complicat şi adesea de lungă durată. Este un proces de comunicare, de relaţionare, de construirea unor punţi între parteneri. Ei se cauta şi se tatonează, se contactează, curtează, discută, ... -
Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ... -
Motivarea prin Recompensare la S.C. CONTRAST IMPEX S.R.L
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De-a lungul timpului, s-a demonstrat că resursa umană rămâne principala resursă a oricărei organizaţii, prin eficienţă și contribuție în orice domeniu de activitate. În condițiile economiei bazate pe cunoaștere, rolul și ...