Căutare Marketing după Titlu
Afișează articolele 1-20 of 61
-
Analiza comparativă a promovării mărcilor concurente Samsung și Apple
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza comportamentului clientilor Tarom Romania
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza impactului noului segment de consumatori - LOHAS asupra marketingului
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Stilul de viaţă al consumatorului se construieşte în timp, mai mult decât atât se poate spune că depinde de nivelul de educaţie şi mediul în care trăieşte. În funcţie de preocupările zilnice, de locurile pe care le ... -
Analiza mix-ului de comunicare pentru marca Gerovital
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza mixului de marketing la compania Mary Kay
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Activitatea desfăşurată de firme, indiferent de domeniul de activitate al acestora, trebuie să răspundă unor multiple cerinţe: dinamism, capacitate de adaptare, capacitate de inovare, flexibilitate, viziune prospectivă ... -
Analiza mixului de marketing la firma PRUTUL SA GALAȚI
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Analiza social media marketing a firmelor Puma, Adidas, Nike folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Cu scopul de a motiva alegerea temei trebuie avute în vedere două obiective, și anume înțelegerea conceptului de marketing online și a inteligenței competitive și aplicarea strategiilor relevante folosind instrumentul ... -
Cercetarea efectelor concurenței pe piața de automobile din România
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Comerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Datorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul ... -
CONSECINȚELE PRACTICILOR ETICE DE MARKETING ASUPRA ATAȘAMENTULUI ȘI LOIALITĂȚII CLIENTULUI FAȚĂ DE BRANDUL H&M CONSCIOUS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„Cei care au privilegiul de a ști, au datoria e a acționa” Albert Einstein Marketingul constituie epicentrul conceptual al organizațiilor și piețelor moderne și se prezintă ca acel element ce ghidează activitatea, resursele ... -
Efectele Publicității Negative
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De ce am ales să mă focusez în studiul meu pe tema publicitații negative? Pentru că oamenii sunt mai atrași de negativ, este mai intrigant, mai captivant. La fel este si modul în care funcționează publicitatea negativă. Pentru ... -
Elaborarea unei strategii de creare a unei comunități în domeniul designului grafic.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Odată cu saturația pieței și intensificarea concurenței, companiile s-au aflat mereu într-un proces de inovare continuă în ceea ce privește modalitățile de promovare și poziționare față de consumatori. Lupta acerbă pentru ... -
Impactul amenajării magazinului asupra vânzărilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ... -
IMPACTUL PLATFORMEI DE PROMOVARE A ARTIȘTILOR ASUPRA DEZVOLTĂRII BRANDULUI GLOBAL RECORDS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Titlul lucrării este Impactul platformei de promovare a artiștilor asupra dezvoltării brandului Global Records și are ca obiectiv analiza evoluției brandului Global Records și a artiștilor acestuia. Tema aleasă a pornit ... -
Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ... -
Impactul social media asupra îmbunătățirii imaginii brandului Pirates Resort
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Impactul Televiziunii Asupra Populației
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ... -
Implicarea stakeholderilor în acțiunile sustenabile demarate de compania H&M
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Progresul tehnologic și evoluția mediului de afaceri dăunează pe zi ce trece mediului înconjurător, resursele naturale sunt folosite excesiv iar procesele de producție dăunează mediului prin metodele folosite. Continuând ... -
Industria frumuseții în era marketingului: efectul influencerilor asupra comportamentului consumatorului
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21)