Arată înregistrarea sumară a articolului
SISTEM DE ACȚIONARE ELECTRICĂ - CU MOTOR DE C.C - A BENZILOR TRANSPORTOARE
dc.contributor.author | DOBROVEANU, SILVIU TEODOR | |
dc.date.accessioned | 2020-08-03T09:39:31Z | |
dc.date.available | 2020-08-03T09:39:31Z | |
dc.date.issued | 2020-07-28 | |
dc.identifier.uri | http://arthra.ugal.ro/handle/123456789/6872 | |
dc.description | Lucrare de Licență Coordonator Științific: Conf.dr.ing. Voncilă Ion | ro_RO |
dc.description.abstract | În realizarea acestei lucrări s-a urmărit studiul amănunțit al benzilor transportoare plecând de la generalități, concepte și soluții constructive ce se pot realiza. S-a continuat, apoi, cu o serie de particularități constructive și funcționale ale motoarelor de curent continuu unde s-a făcut o clasificare a tipurilor de motoare și ale caracteristicilor funcționale ale acestora. Având aceste categorii de informații, în capitolul trei s-au unit, pentru constituirea sistemului de acționare electrică a unei benzi transportoare. Iar, în programul de simulare PSIM, s-a urmărit modul de funcționare în regim dinamic și staționar al motorului de curent continuu cu magneți permanenți. Pe lângă avantajul unui control ușor, folosind doar două fire, reglajul turației se face în tensiune. Un dezavantaj îl reprezintă uzura accelerată a periilor, uzură care se accentuează cu cât viteza este mai mare; pe de altă parte acestea se pot înlocui prelungind durata de viață a motorului. Acesta poate fi înlocuit cu un motor fără perii unde mentenanța nu va mai fi frecventă dar va fi strict necesar utilizarea unui controler. | ro_RO |
dc.language.iso | ro_RO | ro_RO |
dc.publisher | Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați | ro_RO |
dc.subject | Inginerie Electrică | ro_RO |
dc.subject | ELECTROMECANICĂ | ro_RO |
dc.title | SISTEM DE ACȚIONARE ELECTRICĂ - CU MOTOR DE C.C - A BENZILOR TRANSPORTOARE | ro_RO |
dc.type | Bachelor Thesis | ro_RO |