Show simple item record

dc.contributor.authorMocanu, George Dănuț
dc.date.accessioned2016-04-19T09:19:09Z
dc.date.available2016-04-19T09:19:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://arthra.ugal.ro/handle/123456789/3994
dc.description.abstractActivitatea de proiectare didactică are un grad ridicat de dificultate şi complexitate generat de factorii diverşi ce o condiţionează : reglementările programelor şcolare de specialitate pe cicluri de instruire, intervalele de timp variabile, diversitatea condiţiilor de mediu şi a bazei materiale, aspecte particulare legate de numărul de elevi, vârsta, caracteristicile lor motrice şi somato-funcţionale, specializarea şi experienţa cadrului didactic, opţiunile şi interesul elevilor pentru diferite ramuri de sport, tradiţiile în activitatea sportivă a unităţilor şcolare, existenţa curriculum-ului nucleu şi curriculum-ului la decizia şcolii ce conduc la o variaţie a numărului de ore acordate şi mai ales a tipologiei acestora. O realizare corespunzătoare a proiectării didactice la nivelul conţinuturilor interesate (aptitudini motrice în clasa a VIII-a) este direct responsabilă de eficienţa activităţilor ulterioare – a căror bază este – şi de îndeplinirea obiectivelor cadru (la nivel de ciclu) si a celor de referinţă (la nivelul anilor de studii pentru care sunt realizate documentele de planificare).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherEditura Fundației Universitare "Dunărea de Jos" din Galațien_US
dc.subjecteducație fizicăen_US
dc.subjectînvățamânt gimnazialen_US
dc.subjectproiectare didacticăen_US
dc.titleProiectarea pe grupe valorice a unităților de învățare pentru calităti motrice în gimnaziuen_US
dc.typeBooken_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record