Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorBrișan (Chirnoagă), Iulia-Maria
dc.date.accessioned2024-11-15T08:30:09Z
dc.date.available2024-11-15T08:30:09Z
dc.date.issued2024-11-15
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/10001
dc.descriptionRezumat Teză de doctorat: Conducător științific: Prof univ.dr. habil. Gabriela Olimpia SCRIPNICro_RO
dc.description.abstractProblema abordată în teza noastră de doctorat, intitulată La mise en discours des valeurs de la république dans les campagnes électorales d'Emmanuel Macron (2017) et de Klaus Werner Iohannis (2019) (Exploatarea discursivă a valorilor republicane în campaniile electorale ale lui Emmanuel Macron (2017) și Klaus Werner Iohannis (2019)), se concentrează pe discursul celor mai importante patru etape ale unei campanii electorale: anunțarea candidaturii, promovarea prin intermediul clipului de campanie, prezentarea programului electoral și anunțarea rezultatelor alegerilor.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectlingvisticăro_RO
dc.subjectdiscurs politicro_RO
dc.subjectdiscurs electoralro_RO
dc.titleRezumat teză: Exploatarea discursivă a valorilor republicane în campaniile electorale ale lui Emmanuel Macron (2017) și Klaus Werner Iohanis (2019)ro_RO
dc.typePhD Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail
Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

  • Rezumate teze de doctorat [835]
    Conține rezumatele tezelor de doctorat susținute în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Arată înregistrarea sumară a articolului